عصر تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی)

عصر تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی)

پنج: عصر تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی): 2025-2030
هنگامی که ارزش تحلیل‌گری افراد پذیرفته و ارائه شد - در مقیاس، به طور مکرر، در کل کسب و کار، در سطح جهانی - آنگاه تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی) به عصر تعالی منتقل می شود.

اگر یک مطالعه 2019 از Accenture را به عنوان منبع در نظر بگیریم، عصر تعالی می تواند شرکت ها را ببیند که به سهم خود از رشد درآمد 3.1 تریلیون دلاری آمریکا که در داده های افراد نهفته است، دسترسی پیدا کنند. کارمندان و کارگران می توانند سود ببرند. عملکرد منابع انسانی خود می تواند حتی با سواد داده ای بیشتر شود. و جامعه گسترده‌تر می تواند به طور قابل توجهی از آن بهره مند شود.

در عصر تعالی برای تحلیل‌گری افراد، ما فعالیت‌ها و نتایج مورد نیاز برای موفقیت را از طریق مدل 9 بعدی برای تعالی تحلیل‌گری افراد (Nine Dimensions for Excellence in People Analytics) بیان می‌کنیم. این 9 بعد نیازی نیست که به ترتیب تکمیل شوند - و نه باید به طور همزمان به آنها پرداخت. اما، اگر به خوبی اجرا شوند، ارزشی را که می‌توان از تحلیل‌گری افراد به دست آورد، بهبود بخشید و به نوبه خود، «تعالی» را ارائه کرد.

این هدف نهایی است. حالا، ما باید به آنجا برسیم.

تحلیل‌گری افراد دیگر برای شرکت ها "خوب" نیست، بلکه برای هر مدیر اجرایی یا مدیر ارشد منابع انسانی یک امر ضروری است.
________________________________________________________________

درباره تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی)
عناصر این مقاله در کتاب Excellence in People Analytics، که توسط جاناتان فرار و دیوید گرین تالیف شده و توسط کوگان پیج در جولای 2021 منتشر خواهد شد، برای پیش‌سفارش در دسترس است، با عمق بیشتری بررسی شده است.

تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی) همه چیزهایی را که باید در مورد ایجاد ارزش از تحلیل‌گری افراد بدانند به رهبران کسب و کار و منابع انسانی ارائه می دهد. این خلاصه تجربیات و داستان های شخصی نویسندگانی است که در 10 سال گذشته در این موضوع کار کرده اند و به آنها مشاوره داده اند. به عنوان یک راهنمای عملی، نحوه ایجاد ارزش تجاری پایدار با تجزیه و تحلیل افراد و توسعه فرهنگ داده محور در منابع انسانی را تشریح می کند.

علاوه بر این، کتاب تعالی در تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی) مدیران اجرائی ارشد منابع انسانی و منابع انسانی ارشد و مدیران تجاری را با ابزارهای لازم برای ارائه تأثیر واقعی در حین حرکت در دنیای به سرعت در حال تحول کار مجهز می کند. مهم‌تر از همه، این کتاب دارای 30 مطالعه موردی جدید از شرکت‌های پیشرو از جمله مایکروسافت، HSBC، Syngenta، Capital One، Bosch، Uber، Santander Brasil و American Eagle Outfitters است که همگی حول مدل Insight222 Nine Dimensions درتحلیل‌گری افراد با هم ترکیب شده‌اند.

 

پنج عصر تحلیل‌گری افراد (منابع انسانی)

یک: عصر اکتشاف: 1911 - 2010
دو: عصر تحقق: 2010 - 2015
سه: عصر نوآوری: 2015 - 2020
چهار: عصر ارزش: 2020-2025
پنج: عصر تعالی: 2025-2030
برای توضیح هر عصر روی آن کلیک کنید.

اگر به حوزه تحلیل‌گری افراد (کارکنان) علاقمند هستید و تصمیم دارید در این حوزه از جدیدترین بینش ها و رویکردها مطلع شوید، همچنین با مفاهیم و ابزارهای این حوزه عمیقا آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم در مسترکلاس People Analytics با تدریس دکتر هادی عارف ثبت نام و شرکت کنید.

علاوه بر این، اگر در سازمان خود تمایل دارید تا در حوزه تحلیل‌گری افراد (کارکنان) پروژه‌ای را انجام دهید و نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، می‌توانید با متخصصان آرسا (آکادمی رفتار سازمانی) در ارتباط باشید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)